På onsdagskvelden 17. desember var vi så heldig å få besøk av Os damekor! De har julekonsert sø dag 21. desember i Os kirka og hadde en liten smakebit her for oss! Mange oppmøtte og sikkelig julestemning i kirka!
Nydelig sang av damekoretPresten hadde både noen førjulsord og spilte Julekveldsvisa på gitar
Da var Sikmessa 2025 historie, og for en kveld det ble! En som går inn i historiebøkene! Dey var meldt heller dårlig vær. Men vi stilte med friskt mot! Været var med oss og vi slapp unna med bare litt regn! i nota var det fisk og til og med en ganske stor harr
Så var det duket for Gudstjeneste. Et flott innslag av Ragnhild Ryen og Svanhild Ryen med brudemarsj fra Narjordet, ble avsluttet med at Siri Merethe og Kai-Arne overrasket med å gifte seg! En flott sermoni!
Til slutt ble det tradisjon tro servert røkt sik og grillmat, kaffe og kake! Bål fikk vi også til!
Takk til menighetsrådet og Narbuvoll grunneierlag for flott innsats!
Vi skriver 2. mai og isen på Narsjøen har gått! Kan det være rekordtidlig? Noen som vet om tidligere datoer? Det ligger i skrivende stund igjen litt drivis ved Langsanda, ellers er det stort sett helt fritt for is!
Skjærvika Ligger igjen litt is ved LangsandaNarsjøen sett fra Øset
I anledning Røros martnan kommer forbønderene over Øversjødalsfjellet over til Narbuvoll. De skal stoppe ved Narbuvoll kirka og få omvisning. Her blir det mulighet for flere å komme å hilse på! Menighetsrådet serverer bålkaffe og byr på god stemning. Søndag 16.2 i 13-14 Tia. Velkommen !